Hoe Google Analytics te gebruiken,

Social media marketing

 

Kan er één marketing-gerelateerde taak zijn die eigenlijk onder de paraplu van sociale media valt en één van de vele toepassingen van dit hulpmiddel? Zeker, het koppelen van uw bestaande website aan sociale media en het beheren van een enkele sociale media marketing inspanning voor de website is in feite een cruciaal onderdeel van een zakelijke internet strategie. Het bereiken van zichtbaarheid op het internet vereist ook het begrip en de toepassing van bepaalde social media marketing concepten die zijn getest en bewezen goed te werken in de vroege stadia van een community communicatie strategie (bijvoorbeeld: like, twitter, tagging en reposting).

Wat stelt u vast voor elk van uw webpagina’s?

Bijna zoals elke andere zakelijke beslissing, kan het uitwerken van een marketingplan voor elke webpagina de inleiding vormen tot een samenhangende, allesomvattende rekening van de communicatie die op die pagina bestaat. Een plan zal een goed idee geven van welke inhoud op welke pagina’s te zetten, en waar het te zetten.

Belangrijke opmerkingen over de blog:

1. Blog entry tracking functionaliteit stelt u in staat om bij te houden waar uw bezoekers naartoe, vandaan en terug naartoe springen. De locatie van bezoekers is zeer nuttig om uw commissies te verhogen wanneer bezoekers die hun vrienden uitnodigen om hun blogs te bezoeken.

2. Volg de activiteiten van de lezers op de blogpagina, volg op welke trefwoorden het meest wordt geklikt, welke pagina’s het populairst zijn en welke het minst populair zijn. Als uit deze statistieken blijkt dat een “call to”, promotie, “buy”, “sign up” of “click here” link, enzovoort, enzovoort, meer kans maakt bij bloglezers, en bezoekers, om die specifieke optie te gebruiken.

3. De website moet in detail aangeven waar gebruikers moeten klikken om te kopen, zich aan te melden, te bezoeken, zich aan te melden, te cloaken, de inhoud van de blogs te “liken” of te “delen” (call to action in het acroniem).

4. Volg het verkeer dat op de blog binnenkomt, welke trefwoorden het beste passen bij de niches waarover de blogs schrijven, welke pagina’s het beste werken en welke de favoriete bezoekersbestemmingen zijn, welke pagina’s het snelst converteren, welke trefwoorden de grootste impact hebben op de zoekmachines en welke uw conversiepercentage controleren (en dus welke pagina’s converteren en welke niet), waar uw klanten en potentiële klanten klikken, en waar ze ervoor kiezen om over te slaan. U vindt trackable software om dit te doen. U weet hoe er op de inhoud is gezocht, welke trefwoorden ze gebruiken om de inhoud op uw webpagina te vinden en waar ze vandaan komen. Dit zal real-time feedback geven aan uw bedrijf om de kracht in uw marketing strategie, uw klanten te voorzien van real-time zoekresultaten, u te voorzien van verse inhoud op basis van nieuwe bezoekers trends, en welke inhoud is het verkrijgen van page-view nummers sneller.

5. Binnen elke inhoudspagina moet goed worden nagedacht over wat het eerste punt van de oproep tot actie is, en ook wat het eerste is dat de lezers in acht moeten nemen. Het eerste ding om te vermelden is de blog moet gewoon geven uw bezoekers informatie over het product dat zij aanbieden. En ten tweede, denk na over verleidt, en een oproep tot actie die zal Hoogtepunt, motiveren en dwingen de lezer om de volgende stap te zetten en de aankoop van het ene item dat alles wat het merk doet EASILY in huis kan worden gedaan.

Over het verzamelen van gegevens:

Met een website, moet u zich er nog steeds van bewust dat het uiteindelijke doel van iedereen die een internet marketing communicatie strategie, is het installeren van een belangrijkste instrument dat automatisch zal leveren vooraf ingeschatte achteraf scenario. Voor dit doel, is het van vitaal belang om gegevens te verzamelen over uw bezoekers en de bezoekers die in uw blog, en niet alleen manipuleren van de gegevens aan een kunstmatige profiel van de bezoeker te bieden. Als gegevens goed worden bijgehouden en geanalyseerd, zult u in staat zijn uw bezoekers een waardevolle ervaring te bieden, rond het blok te innoveren op onderwerp regels en marketingboodschappen en meer.

Lees meer:

Instagram cursus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *