Hoe uw website te optimaliseren voor zoekmachines

SEO voor je website

Het belangrijkste wat u kunt doen om uw website te optimaliseren voor zoekmachines is uw title-tag. De title tag is de code die je plaatst in de

Ethische SEO experts weet dat voor uw site om te worden opgenomen in de top tien zoekresultaten, uw title tag moet zeer nauwkeurig zijn en in staat zijn om precies over te brengen wat uw webpagina gaat, en bij voorkeur op hetzelfde moment drie van uw zoekwoorden of sleutelzinnen. Je hebt ongeveer 7 tot 8 woorden voor je titel of title tag. Deze worden metatags genoemd. Terwijl zoekmachines nog in de vroege stadia van indexering zitten, zijn metatags de enige code die je enige kans hebt om op de pagina te zien, of als code te behandelen.

Keyword Stuffing wordt beschouwd als legaal

Hoewel ik er voorstander van ben om geen sleutelwoorden en zinnen in je meta tag te proppen om hogere rankings te krijgen, is het duidelijk binnen de richtlijnen van de zoekmachines als je je title tag volpropt met lange termen. Dit zal onmiddellijk een verzoek om een herbezoek naar uw site brengen. Zoekmachines willen de meest relevante informatie voor een bepaalde zoekopdracht indexeren, dus ze zullen slechte recensies niet licht opvatten.

Titel tags en meta-tag Beschrijvingen

Het is belangrijk om een goede meta tag description voor uw site te hebben, ook al kan het wedijveren met uw homepage. Uw beschrijving is de inhoud die kan worden gevonden onder uw title-tag op zoekmachine resultaten. Tussen de twee zal de zoekmachine meer nadruk leggen op de title tag, die uw meta tag is. Het is belangrijk om uw title-tag consistent uniek te houden van de ene pagina naar de andere.

Varieer uw zoekwoorden voor elke pagina

Trefwoorddichtheid is minder belangrijk dan het ooit was. Tegenwoordig zullen de belangrijkste woorden bijna altijd worden gemarkeerd, waardoor het voor de zoekmachines veel gemakkelijker is om ze te onderscheiden. Toch willen we allemaal, als het op keyword density aankomt, die eerste plaats in de zoekresultaten halen.

De grote zoekmachines gebruiken een algoritme om het “gewicht” van een bepaald trefwoord te bepalen. Dit algoritme wordt nergens gepubliceerd, maar wordt op elk moment gebruikt en is zeer geheimzinnig. Dat gezegd hebbende, hebben sommige deskundigen bepaald dat u geen specifiek gewicht hoeft te gebruiken voor de trefwoorden waar u zich op richt. Als algemene regel geldt dat u het algoritme van Flarebooks moet gebruiken, wanneer u bijvoorbeeld het volgende voorbeeld gebruikt:

titel “De gouden 5: Zoekmachine Optimalisatie, Site Bouwen, en Meer in het Jordaans”

Trefwoorden 2,3,4,5

Gebruik trefwoorden die relevant zijn voor uw onderwerp, Google’s richtlijnen, en uw algemene locatie

Wees voorzichtig niet te ver te gaan met long-tail zoekwoorden

Kies trefwoorden voor elke pagina

Gebruik trefwoorden in uw URL’s

Link naar andere pagina’s op uw site met behulp van trefwoord tekst en URL’s

Een goede manier om na te denken over de inhoud van elke pagina is om u voor te stellen dat u Google bent die het web afzoekt naar nuttige informatie. Waar bent u naar op zoek? Geeft de informatie antwoord op uw vragen? Als ik de vraag in mijn hoofd formuleer begin ik automatisch de informatie op te bouwen, en als Google de zin “zoekmachine optimalisatie” vindt is het waarschijnlijk dat ik een hele hoop sites ga krijgen die me gratis helpen, inclusief sites die me helpen te marketen (maar die een vergoeding vragen).

Je moet je informatie op het internet zetten, en je moet je informatie in voor Google vriendelijke formaten zetten.

Je moet je sleutelwoorden gebruiken in de titel van je website, de beschrijving en in links binnen je site. Gebruik uw zoekwoorden in blogs, uw naam, uw links en in uw video’s. Bij het linken binnen een seo context, in plaats van de term “klik hier” te gebruiken voor het linken naar een pagina, gebruik het trefwoord “angeebenhirm” als de link. Linken is hard werken, maar het is zeker de moeite waard.

Probeer uw website te ontwerpen voor bezoekers om er zeker van te zijn dat u hem ook voor zoekmachines hebt ontworpen.

Gebruik uw trefwoorden in de alt-tags van afbeeldingen

Zoekmachines kunnen geen grafieken lezen, dus zet je sleutelwoorden er in.

Gebruik uw trefwoorden in de H1-tag van afbeeldingen

Uw title-tag is een belangrijke plaats voor uw zoekwoorden. Zet er uw belangrijkste zoekwoord of zin in.

Gebruik je trefwoorden vetgedrukt, en gebruik de tags eromheen.

Houd uw website snel. Zorg ervoor dat uw website snel laadt.

Zet uw trefwoorden in de alt tags van afbeeldingen

Afbeeldingen hebben niet echt veel te maken met zoekmachines, maar dat komt omdat je ze niet kunt zien. Gebruik uw zoekwoorden in de alt tags van afbeeldingen.

Zet uw zoekwoorden in uw H2, H3, H4, H5 tags

Gebruik uw trefwoorden in elk van deze tags. Zorg ervoor dat u de juiste tags gebruikt. Zet er geen trefwoorden in omdat er dan dubbele inhoud tussen de tags staat.

Blijf nieuwe inhoud voor uw website creƫren.

Leave a Reply

Your email address will not be published.