Massa materiaal creatie

Content creatie

 

Het verschil tussen het creëren van massamateriaal en het creëren van doelgroep content is dat het doelgroep verkeer een vooraf geïdentificeerd publiek moet zijn, terwijl het massamateriaal op een specifiek marktsegment is gericht.

De doelmarkt bestaat uit mensen die persoonlijke behoeften hebben. Ze hebben een profiel, en een geschiedenis. Doelmarkten zijn ideaal voor marketeers die sport gerelateerde producten willen verkopen, en die alleen geïnteresseerd zijn in sportartikelen. Laten we bijvoorbeeld zeggen dat u gaat winkelen en een sporttijdschrift vindt dat u echt graag leest. Je hebt echter last van een depressie op je werk door een slechte baas en ook je werk is klote. Nu zou het juiste moment zijn om een supplement voor gewichtsverlies te kiezen dat je online kunt kopen. Dus je gaat op een zoekmachine en typt de woorden ‘Gewichtsverlies’ en ‘coupons’ in. Dit is een gerichte markt, en een publiek van iemand die op zoek is naar Weight Loss supplement en probeert om gezond te worden, zodat ze kunnen stoppen met overeten of afvallen.

Het creëren van massamateriaal daarentegen is het creëren van een product of dienst, en de uitdrukking “producten” en “diensten” zijn onderling verwisselbaar. De producten in dit geval zijn e-boeken, video of software. De inhoud kan bestaan uit producten die een hoge conversie hebben, maar die weinig of geen visuele werken kunnen bevatten. Massa materiaal distributie is de hoeveelheid van uw inhoud berekend naar populatie grootte en/of capaciteit. Massa materiaal distributie is een veelgebruikte term bij vele soorten internet en massa media distributie zoals digitale audio en digitale video. Ook wel massadistributie, massadistributie en inhoudsdistributie genoemd, houdt de praktijk van het distribueren van inhoud zonder massadistributie in dat inhoud wordt gedistribueerd naar elektronische media, zodat een groot aantal mensen er via verschillende methoden toegang toe kan krijgen. Bij massamarketing door middel van massadistributie, typt uw doelgroep informatie in op de website van de online aanbieder, (ook wel on-line distributie genoemd). De informatie wordt vervolgens geclassificeerd volgens een algoritme dat het meest waarschijnlijk overeenkomt met het profiel of de behoeften van de gebruiker. On-linedistributie is in de eerste plaats bedoeld voor informatieve, opleidings- en communicatiedoeleinden.

Dus, als je erover nadenkt, gaat content creatie over content ontwikkeling. Een goed content ontwikkelingsproces is een stapsgewijs proces van begrijpen waar je doelmarkt naar op zoek is, en beslissen welke content je moet maken die hen helpt bij hun inspanningen.

Lees meer:

Branding Eindhoven

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.